Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

Person of Interest - Episode 3.09 - The Crossing - Promo


ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ . Θα με πεθάνουν οι αλήτες του CBS με τέτοια πρόμο κάτι το γενικό που βλέπουμε τον Φάσκο να βρίσκεται σε θανάσιμο κίνδυνο κάτι αυτό εδώ ΠΟΣΑ ΝΑ ΑΝΤΕΞΩ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ?!?! Ακολουθούν σπόιλερ .
Ο αριθμός κάποιου βγήκε αλλά δεν ήταν του Φάσκο όπως όλοι είχαμε υποθέσει αλλα του John Reese ..... Ο Reese βρίσκεται σε θανάσιμο κίνδυνο αφού βοήθησε την Κάρτερ να πιάσει τον αρχηγό του H.R Alonzo Quinn και τώρα όλοι οι εγκληματίες προσπαθούν να τον σκοτώσουν αφού ο Σίμμονς (ΚΑΚΟ ΠΣΟΦΟ ΝΑ ΧΕΙ) έχει μία φωτογραφία του και την έχει δώσει σε κάθε εγκληματία στη Νέα Υόρκη.... Ενδιαφέρον θα έχει σίγουρα η σκηνή στο μετρό όπου ο Ρις επιστρέφει μετά απο το πρώτο επεισόδιο όπου είχε σαπίσει στο ξύλο μερικούς αλήτες γιατί εγκληματίες δεν τους λες . Θα δούμε μερικές ωραίες σκηνές μεταξύ Ρις και Κάρτερ σίγουρα. Ο Φάσκο αιχμαλωτίζεται το ξέρουμε σίγουρα... Ήρθε το τέλος του είμαι αρκετά σίγουρος πιά (θα ακολουθήσει ξεχωριστή ανάρτηση για αυτό το θέμα) . Θα κάνει την απόλυτη θυσία λέει το πρόμο ... Τι ακριβώς θα κάνει θα πεθάνει για να σωθεί ο Ρις ;; Και γιατί η Ρουτ λέει στον Φιντς λυπάμαι πολύ για την απώλεια που είχες και εκείνος μένει έκπληκτος ; Όντως θα πεθάνει σε αυτό το επεισόδιο ο Φάσκο ; Τοτε στο 10 τι θα γίνει την τρέλα μου ?!?!?!?! Εγω το έχω πεί μέχρι να τελειώσει αυτο το arc εγώ θα έχω ΠΕΘΆΝΕΙ .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου